NOTARIAAT DRONGEN, Geassocieerde Notarissen te Gent-Drongen

 

NOTARIAAT DRONGEN

Geassocieerde Notarissen te Gent-Drongen

 

NOTARIAAT DRONGEN, GEASSOCIEERDE NOTARISSEN

Antoon Catriestraat 18A
9031 Drongen
Tel. (09) 216.65.10
Fax. (09) 227.92.09

BV
BTW BE 0837497802
RPR Gent afdeling Gent
Verzekeringen van het Notariaat cv

 

11 mei 2021

In de periode van 1 mei 2020 tot 30 april 2021 werden er in ons land bijna 38.000 nieuwe vennootschappen opgericht. Ondanks corona gaat het om een stijging met +15,1% in vergelijking met een jaar eerder. Dat blijkt uit de tweede Ondernemersbarometer van de Federatie van het Notariaat (Fednot).

Op 1 mei 2019 trad het nieuwe Wetboek Vennootschappen en Verenigingen (WVV) in werking. Met de nieuwe spelregels voor ondernemers en vrije beroepers die hun activiteiten via een vennootschap uitoefenen, wou de wetgever het ondernemerschap bevorderen. Met succes zo blijkt: in het eerste jaar (1 mei 2019 tot en met 30 april 2020) werden er 32.707 nieuwe vennootschappen opgericht. In de periode van 1 mei 2020 en 30 april 2021 waren er, in volle coronacrisis, zelfs 37.784 nieuwe oprichtingen, +15,1% meer dan een jaar eerder.
Notaris Jelle Van Hove, woordvoerder van Notaris.be: “De nieuwe spelregels slaan aan omdat ze meer flexibiliteit bieden voor startende ondernemers. In het jaar voor de inwerkingtreding van het WVV waren er 2.111 oprichtingen per maand, nu zitten we aan 3.149 oprichtingen. Veel starters zijn actief in de e-commerce. Daarnaast zijn er ook ondernemers die hun basisactiviteit niet konden uitoefenen door corona en een extra vennootschap hebben opgericht om nieuwe diensten te kunnen aanbieden.”

Meer oprichtingen in de drie regio’s
Vlaanderen was het afgelopen jaar goed voor 23.844 opgerichte vennootschappen, een stijging met  +17,4%. Wallonië kende een vergelijkbare stijging (+17,1%) met in het totaal 8.369 oprichtingen. In Brussel was de stijging beperkter: +3,9% (5.569 oprichtingen).

In Vlaanderen was Antwerpen de provincie met de meeste oprichtingen (6.992), maar de grootste stijgingen vielen te noteren in Limburg (+22,4%) en Vlaams-Brabant (+28,5%).

BV’s bijzonder succesvol
Zowat alle nieuwe vennootschappen die in de periode van 1 mei 2020 tot en met 30 april 2021 werden  opgericht (96,3%) waren Besloten Vennootschappen.
Notaris Jelle Van Hove: ”De nieuwe regelgeving zorgt ervoor dat de BV, nog meer dan vroeger, dé standaard vennootschapsvorm voor ondernemers is. De Naamloze Vennootschappen zijn vooral bedoeld voor grote en beursgenoteerde bedrijven.
De helft van de ondernemers die een vennootschap opricht, is tussen de 25 en 40 jaar (52,7%). Zo’n 40% - toch een aanzienlijk deel - van de oprichters is tussen de 40 en de 65 jaar oud.

Online aanpassingen van de statuten
Uit de Ondernemersbarometer van Fednot blijkt verder dat sinds 1 mei 2019 iets meer dan 28.000 vennootschappen hun statuten via elektronische weg hebben aangepast.
Notaris Jelle Van Hove: “Bedrijven hebben er alle belang bij om dit te doen. Het nieuwe WVV biedt nieuwe mogelijkheden die geen uitwerking hebben zolang de statuten niet zijn aangepast. De deadline voor zo’n aanpassing is 31 december 2023. Mits een aanpassing van de statuten, kan de zaakvoerder van een familiebedrijf de opvolging veel beter regelen. Hij kan ook al aandelen schenken aan zijn kinderen en tegelijkertijd de zeggenschap behouden. En besloten vennootschappen kunnen de toetreding en de uittreding van aandeelhouders veel vlotter laten verlopen.”
Ondernemingen die de deadline missen, zullen een omslachtiger procedure moeten volgen om de statuten alsnog aan te passen. Snel een afspraak maken met de notaris is dus aangeraden.

Lees het perscommuniqué en ontdek de Ondernemersbarometer.

Bron: Fednot

10 mei 2021

Ben je zelfstandig? Dan is het belangrijk om je gezinswoning te beschermen tegen aanspraken van je schuldeisers. Dat kan je doen met de verklaring van onbeslagbaarheid van de gezinswoning!

Wat is zo'n verklaring precies? Voor welke schulden kan je deze verklaring gebruiken? En wat als je professionele activiteiten uitoefent in je gezinswoning? Onze notaris legt het uit in de Notaristip van deze week.

Wil je meer weten over hoe je een bescherming kan inbouwen? Vraag advies aan een notaris!

Bron: Fednot

4 mei 2021

De successierechten (“erfbelasting” in Vlaanderen) zijn belastingen die erfgenamen betalen op het netto deel dat ze erven. Ze variëren in functie van de graad van verwantschap en de omvang van de erfenis. De successierechten kunnen hoog uitvallen, vooral voor verre familieleden. Maar door op voorhand na te denken over de verdeling van je vermogen, kan je ervoor zorgen dat je erfgenamen minder belastingen moeten betalen.  

Hoogste tarieven in de drie Gewesten

Wie erft, moet successierechten betalen. Er bestaan verschillende categorieën successierechten in functie van de verwantschap:

  • De tarieven “in rechte lijn” (de laagste tarieven) voor de kinderen, eventueel kleinkinderen (als een kind vooroverleden is), ouders en de langstlevende partner;

  • De tarieven voor broers en zussen

  • De tarieven voor neven, nichten, tantes, ooms (enkel in Brussel en Wallonië)

  • De tarieven “anderen”

Elke categorie bestaat op zijn beurt uit belastingschijven die gekoppeld worden aan een tarief. Een eerste deel van de nalatenschap wordt bv. belast aan 35%, een volgend deel aan 50% enz. Een paar voorbeelden:

Iemand die een erfenis van 150.000 euro erft van een tante uit Brussel betaalt in totaal 72.500 euro successierechten. 48% gaat dus naar de Staat.

Iemand die een erfenis erft van 150.000 euro van een oom uit Wallonië betaalt in totaal betaalt 46.500 euro. 31% gaat dus naar de Staat.

In de drie Gewesten zijn de hoogste tarieven terug te vinden in de categorie ‘anderen’. Ook in Vlaanderen lopen deze tarieven op:

Iemand die een legaat van 150.000 euro erft van een familievriend uit Vlaanderen betaalt hierop 65.000 euro successierechten. 43% gaat dus naar de Staat.

Deze voorbeelden maken duidelijk dat de successierechten in België hoog zijn… Vooral voor mensen zonder dichte familie. Daarom een aantal tips om de successierechten te temperen voor je erfgenamen.

Tip 1: Denk na over je samenlevingsvorm (vooral in Wallonië en Brussel)

Wie in Wallonië of in Brussel woont, denkt best na over zijn samenlevingsvorm. Enkel gehuwden en wettelijk samenwonende partners genieten van de laagste successietarieven “in rechte lijn”. Feitelijk samenwonende partners – hoe lang ze ook samenleven – genieten in Brussel en Wallonië nooit van deze tarieven. Zij vallen onder de hoogste tarieven “anderen”. Wie zijn langstlevende partner wil beschermen, overweegt dus best om een wettelijke samenwoning aan te gaan. Niet alleen voor de successierechten trouwens, maar ook omdat de langstlevende dan een “beperkt” wettelijk erfrecht verkrijgt. Hij of zij erft het vruchtgebruik van de gezinswoning en mag dus levenslang in de woning blijven wonen (of mag de woning verhuren).

Wie in Vlaanderen woont, hoeft zich al wat minder zorgen te maken: feitelijk samenwonende partners die één jaar onafgebroken samen wonen genieten al van de laagste tarieven. Voor de gezinswoning geldt dan weer een strengere regel: gehuwden en wettelijk samenwonende partners betalen geen erfbelasting op de gezinswoning, maar feitelijk samenwonende koppels genieten enkel van deze vrijstelling als ze minstens drie jaar onafgebroken samenwonen.

Tip 2: Overweeg een schenking

Fiscaal gezien is een schenking een interessante oplossing om hoge successierechten te vermijden. Een schenking betekent dat je een deeltje van je vermogen overdraagt. Je verkleint dus je vermogen, wat mogelijk leidt tot lagere successierechten als je in een lagere belastingschijf terechtkomt.

Maar schenken doe je niet onbezonnen. Zowel voor roerende (bv. geld) als onroerende (bv. een woning) schenkingen bestaan er fiscale regels waar je rekening mee moet houden. De successierechten loeren vaak om de hoek. Zo is het niet registreren van je roerende schenking (om schenkbelasting te vermijden) niet altijd de veiligste oplossing. Wil je een onroerend goed schenken? Dan doe je dat best om de drie jaar in schijfjes. Hoe je schenkt en wat je schenkt heeft gevolgen voor je vermogen. Daarom is het advies van de notaris cruciaal voor je de stap onderneemt.

Tip 3: Doe de generatiesprong

Wie in aanmerking komt om te erven, kan zijn erfenis weigeren in het voordeel van zijn eigen kinderen. Relatief weinig mensen doen dit omdat ze de ganse erfenis niet willen verwerpen.

Interessanter is de recentere Vlaamse “gedeeltelijke erfenissprong”. Wie een erfenis ontvangt en hier successierechten op betaalt, kan een deel van de erfenis tegen een nultarief schenken aan zijn kinderen. De schenking moet via de notaris gebeuren en binnen het jaar van het overlijden. Voordeel? De kinderen erven een deel van hun ouder die de centjes misschien zelf minder nodig heeft. Bij overlijden van de ouder betalen de kinderen geen successierechten op dat deeltje, want het bevond zich al in hun vermogen.   

Tip 4: Een testament opstellen?

Mensen zonder dichte familie hebben misschien de neiging om zelf een testament op te stellen zodat ze een neefje of een nichtje iets kunnen nalaten. Voor overlijdens vanaf 1 juli 2021 doet de vriendenerfenis zijn intrede in Vlaanderen, maar hiermee kan je maar een beperkt deeltje fiscaal vriendelijk nalaten (max. 15.000 euro).

Net voor mensen die erven van een ver familielid zijn successierechten hoog. Zelf op eigen houtje een testament opstellen houdt risico’s in: niet alleen moet je rekening houden met geldigheidsvereisten, maar ook als je testament geldig opgesteld is, kan het voor je nichtje en neefje aanvoelen als een vergiftigd geschenk door de torenhoge belastingen…

Wie een oplossing wil vinden om fiscaalvriendelijk iets na te laten aan neefje, nichtje, goede vriend… bespreekt zijn situatie best met een notaris. Anders komt de erfenis misschien terecht bij een onbekende verwant. En door de hoge successierechten zal er een groot stuk van de erfenis naar de Staat gaat. Meteen twee belangrijke redenen om naar de notaris te stappen om zelf de touwtjes in handen te nemen.

TIP 5: testamenten kunnen nuttig zijn voor grootouders

In Vlaanderen geldt een vermindering voor een zogenaamd bescheiden erfdeel. Erfgenamen in rechte lijn (kinderen, kleinkinderen,...) en partners die minder dan 50.000 euro erven, genieten zo’n vermindering. De vermindering wordt berekend volgens een formule. Vanaf een bedrag van 12.500 neutraliseert het fiscaal voordeel zelfs de erfbelasting! Resultaat? Wie in rechte lijn een bedrag tot 12.500 erft, betaalt hier geen erfbelasting op. Handig voor grootouders die kleinkinderen via een testament een financieel duwtje willen geven.

Een grootouder wil een bedrag van 50.000 euro verdelen onder zijn vijf kleinkinderen via een testament. Elk kind ontvangt dus 10.000 euro, zonder dat zij daar erfbelasting op moeten betalen.

Ontdek alle successietarieven op Erven en schenken - Notaris.be. Wil je meer weten over erfenissen? Ontdek onze brochure “Erven”.

Bron: Fednot

 

Delphine COOREVITS
Geassocieerd notaris

delphine(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09/216.65.10
Fax 09/227.92.09

Sara CASSIMAN
Geassocieerd notaris

sara(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09 216 65 12
Fax 09 227 92 09

Hilde DUYTSCHAEVER
Licentiaat in het notariaat

hilde(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09/216.65.10
Fax 09/227.92.09

Stijn URKENS
Master in het notariaat

stijn(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09 216 65 15
Fax 09 227 92 09

Lies POTTIER
Master in het notariaat

lies(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09 216 65 10
Fax 09 227 92 09

Matthias LAEVENS
Master in het notariaat

matthias.laevens(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09/216.65.11
Fax 09/227.92.09

Matthias LOONTJENS
Master in het notariaat

matthias.loontjens(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09/216.65.19
Fax 09/227.92.09

Soetkin CHIELENS
Master in het notariaat

soetkin(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09/216.65.16
Fax 09/227.92.09

Renée DE SMET
Master in het notariaat

renée(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09/216.65.10
Fax 09/227.92.09

Catherine KOVÁCS
Notarieel medewerker

catherine(plaats the 'at' sign hier)notariaat-drongen.be
Tel. 09/216.65.10
Fax 09/227.92.09

 
NOTARIEEL BOEKHOUDER GENT/DRONGEN (M/V) 6 mei 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Je zorgt voor de dagelijkse boekhoudkundige verwerking van dossiers, facturen & betalingen. Concreet ben je o.a. verantwoordelijk voor:

  • Dagelijkse boekhoudkundige verwerking van getekende akten
  • Financiële verwerking van bankverrichtingen
  • Alle facturaties
  • Voorbereiden & indienen kwartaalstaat/ het opmaken van de BTW-aangifte, het opmaken van de trimestriële staat voor de Kamer en de voorbereiding van de jaarlijkse controle
  • Voorbereiden jaarafsluiting
  • Administratieve verwerking van documenten
  • Aanspreekpunt voor uw collega’s bij boekhoudkundige vragen
  • Verzekeringen en contracten
  • Controle en opvolging lopende rekeningen bij externe administratie en controle en opvolging van gerubriceerde rekeningen
  • U staat in voor de administratieve zorg van het kantoor en de dossiers, ter ondersteuning van de notaris en de dossierbeheerders

Werkomgeving:

  • Notariaat Drongen heeft een lange traditie op het vlak van professionele en private vastgoedverrichtingen, vennootschapsakten en adviezen aan families. We spannen ons in om een volledige dienstverlening van hoge kwaliteit te verzekeren, in alle materies. Het kantoor telt 12 medewerkers.
  • Het kantoor is gevestigd te Gent, Drongen (goede bereikbaarheid en ruime parking).
  • Met een sterke focus op klantgerichtheid
  • Een jong en enthousiast team van collega’s

Wij vragen:

  • Diploma in een boekhoudkundige richting
  • Kennis van het notarieel boekhouden
  • Bij voorkeur enkele jaren ervaring in het notariaat
  • Een enthousiaste, dynamische en gemotiveerde medewerker
  • Kennis software Acta Libra is een pluspunt
  • Zowel zelfstandig als in overleg met je collega kunnen werken
  • Nauwkeurigheid en discretie spreken voor zich.

Wij bieden:

  • Een aangename werkomgeving en werksfeer met jongere en ervaren collega's
  • Een duurzame samenwerking
  • Een voltijdse tewerkstelling
  • Technologisch up-to-date kantoor
  • Interne opleiding en ondersteuning, deelname aan externe vorming
  • Een correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen.

Wij ontvangen graag uw cv en gemotiveerd schrijven op delphine@notariaat-drongen.be

Wij behandelen uw kandidatuur met de nodige discretie. 

‘Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.’

 Afdrukken
Notarieel jurist met ervaring of stagiair 3 mei 2021

Voltijds

Werkomgeving:

Notariaat Drongen heeft een lange traditie op het vlak van professionele en private vastgoedverrichtingen, vennootschapsakten en adviezen aan families. We spannen ons in om een volledige dienstverlening van hoge kwaliteit te verzekeren, in alle materies. Het kantoor telt 12 medewerkers.

Het kantoor is gevestigd te Gent, Drongen (goede bereikbaarheid en ruime parking).

Wij vragen:

U:

  • bent een notarieel jurist met relevante ervaring;
  • kunt zelfstandig werken, maar functioneert ook goed in teamverband;
  • heeft zin voor initiatief en gevoel voor verantwoordelijkheid;
  • heeft kennis van de gebruikelijke softwaretoepassingen;
  • bent geïnteresseerd in alle aspecten van het notarieel recht;
  • denkt graag actief mee en neemt spontaan actie om samen met uw collega’s de dienstverlening aan ons cliënteel te verbeteren.

Wij bieden:

  • aangename en collegiale werksfeer;
  • aantrekkelijk loon in verhouding tot uw opleiding en ervaring;
  • performante (IT) infrastructuur (volledig geïntegreerd packet Acta Libra);
  • een open en communicatieve werksfeer, met een laagdrempelige toegang tot de notarissen, waar u zelfstandig de dossiers beheert en rechtstreeks contact heeft met de cliënten;
  • veel aandacht voor kennisuitwisseling, permanente coaching, bijscholing zowel intern als extern;
  • duurzame samenwerking.

Interesse:

Wij ontvangen graag uw cv en gemotiveerd schrijven op delphine@notariaat-drongen.be

Wij behandelen uw kandidatuur met de nodige discretie. 

‘Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.’

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar delphine@notariaat-drongen.be.

 Afdrukken

NOTARIEEL BOEKHOUDER GENT/DRONGEN (M/V)

6 mei 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Je zorgt voor de dagelijkse boekhoudkundige verwerking van dossiers, facturen & betalingen. Concreet ben je o.a. verantwoordelijk voor:

  • Dagelijkse boekhoudkundige verwerking van getekende akten
  • Financiële verwerking van bankverrichtingen
  • Alle facturaties
  • Voorbereiden & indienen kwartaalstaat/ het opmaken van de BTW-aangifte, het opmaken van de trimestriële staat voor de Kamer en de voorbereiding van de jaarlijkse controle
  • Voorbereiden jaarafsluiting
  • Administratieve verwerking van documenten
  • Aanspreekpunt voor uw collega’s bij boekhoudkundige vragen
  • Verzekeringen en contracten
  • Controle en opvolging lopende rekeningen bij externe administratie en controle en opvolging van gerubriceerde rekeningen
  • U staat in voor de administratieve zorg van het kantoor en de dossiers, ter ondersteuning van de notaris en de dossierbeheerders

Werkomgeving:

  • Notariaat Drongen heeft een lange traditie op het vlak van professionele en private vastgoedverrichtingen, vennootschapsakten en adviezen aan families. We spannen ons in om een volledige dienstverlening van hoge kwaliteit te verzekeren, in alle materies. Het kantoor telt 12 medewerkers.
  • Het kantoor is gevestigd te Gent, Drongen (goede bereikbaarheid en ruime parking).
  • Met een sterke focus op klantgerichtheid
  • Een jong en enthousiast team van collega’s

Wij vragen:

  • Diploma in een boekhoudkundige richting
  • Kennis van het notarieel boekhouden
  • Bij voorkeur enkele jaren ervaring in het notariaat
  • Een enthousiaste, dynamische en gemotiveerde medewerker
  • Kennis software Acta Libra is een pluspunt
  • Zowel zelfstandig als in overleg met je collega kunnen werken
  • Nauwkeurigheid en discretie spreken voor zich.

Wij bieden:

  • Een aangename werkomgeving en werksfeer met jongere en ervaren collega's
  • Een duurzame samenwerking
  • Een voltijdse tewerkstelling
  • Technologisch up-to-date kantoor
  • Interne opleiding en ondersteuning, deelname aan externe vorming
  • Een correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen.

Wij ontvangen graag uw cv en gemotiveerd schrijven op delphine@notariaat-drongen.be

Wij behandelen uw kandidatuur met de nodige discretie. 

‘Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.’

 Afdrukken

Notarieel jurist met ervaring of stagiair

3 mei 2021

Voltijds

Werkomgeving:

Notariaat Drongen heeft een lange traditie op het vlak van professionele en private vastgoedverrichtingen, vennootschapsakten en adviezen aan families. We spannen ons in om een volledige dienstverlening van hoge kwaliteit te verzekeren, in alle materies. Het kantoor telt 12 medewerkers.

Het kantoor is gevestigd te Gent, Drongen (goede bereikbaarheid en ruime parking).

Wij vragen:

U:

  • bent een notarieel jurist met relevante ervaring;
  • kunt zelfstandig werken, maar functioneert ook goed in teamverband;
  • heeft zin voor initiatief en gevoel voor verantwoordelijkheid;
  • heeft kennis van de gebruikelijke softwaretoepassingen;
  • bent geïnteresseerd in alle aspecten van het notarieel recht;
  • denkt graag actief mee en neemt spontaan actie om samen met uw collega’s de dienstverlening aan ons cliënteel te verbeteren.

Wij bieden:

  • aangename en collegiale werksfeer;
  • aantrekkelijk loon in verhouding tot uw opleiding en ervaring;
  • performante (IT) infrastructuur (volledig geïntegreerd packet Acta Libra);
  • een open en communicatieve werksfeer, met een laagdrempelige toegang tot de notarissen, waar u zelfstandig de dossiers beheert en rechtstreeks contact heeft met de cliënten;
  • veel aandacht voor kennisuitwisseling, permanente coaching, bijscholing zowel intern als extern;
  • duurzame samenwerking.

Interesse:

Wij ontvangen graag uw cv en gemotiveerd schrijven op delphine@notariaat-drongen.be

Wij behandelen uw kandidatuur met de nodige discretie. 

‘Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.’

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar delphine@notariaat-drongen.be.

 Afdrukken
 
 

Immo

Online verkoop € 280.000

Appartement
Voskenslaan 124
9000 Gent

Online verkoop € 320.000

Huis
Droogveldeweg 2
9031 Drongen

Online verkoop € 275.000

Huis
Kwadeweg 141
9940 Evergem

Online verkoop € 250.000

Huis
Sierheesterlaan 29
9030 Gent

 
 

NOTARIAAT DRONGEN, GEASSOCIEERDE NOTARISSEN

Antoon Catriestraat 18A
9031 Drongen
Tel. (09) 216.65.10
Fax. (09) 227.92.09

 

Verlofperiodes